"Papirfri" barnehage

Huldal barnehage nyttar KIDPLAN som informasjonskanal ut til foreldregruppa. Når barnet tek i bruk tildelt plass i barnehagen, sender vi ut påloggings informasjon til den lukka foreldresida Kidplan. Der vil du finne dagsrytme, dagsrapport, månadsplaner, bilder og mykje informasjon via tavlepost. Nettsida du er innom no, er og eit oppslagsverk for mykje generell informasjon.

Vi strekker oss etter at vekeplanen inne på Kidplan skal vere oppdatert. Begge avdelingane har Ipad/Iphone, slik at dei enkelt kan gå inn på sida å redigere. Det skjer sjølvsagt at dagar ikkje går heilt etter planen og vi ikkje gjennomfører turar/aktivitetar, dersom vi vurderer det som ikkje forsvarleg innanfor rammene dagen gir.  Eller at vi GRIP DAGEN og velger å gjere noko heilt anna enn oppsett plan. Slike endringar vert publisert på tavla.

Vi ynskjer å vere i utvikling og stadig verte betre, så gi oss tilbakemelding om de ser forbetringspotensiale.

Papirfri barnehage