Søke om redusert foreldrebetaling?

Hushald/familier med lav inntekt kan søke om redusert pris for barnehageplassen.

Ingen skal betale meir enn seks prosent av samla brutto inntekt til barnehagen. Skattefrie inntekter vert ikkje inkludert.

Har foreldre delt omsorg og barnet bur fast hjå begge foreldra, skal foreldrebetalinga reknast ut frå inntekta i hushaldet der barnet er folkeregistrert.

Gratis kjernetid
Alle 2,3, 4, og 5-åringer, og barn som har utsatt skulestart kan få gratis kjernetid med 20 timar pr. veke. Det er inntekta i hushaldet som bestemmer om ein har rett på ordninga. Meir informasjon og inntektsgrense finn du på nettsidene til utdanningsdirektoratet.

Søknadsfrist:

Du kan søke gjennom hele året. Vedtaket gjeld frå og med fyrste månad etter søknadstidspunktet. Søknaden gjeld for eit barnehageår om gongen. Ordninga gjeld både kommunale og private barnehagar.

Søknadsskjema:

Søknadsskjema for redusert foreldrebetaling

Krav til dokumentasjon:

Skattemeldinga er det sentrale dokumentet til søknaden. Dersom denne ikkje kan leggast fram vert dette rekna som anna gyldig dokumentasjon:

1.Vedtak frå NAV
2.Dokumentasjon frå arbeidsgivar på gjeldande løn